:)

Hej ! :)
Har varit ltie segt med uppdateringen, och kommer antagligen bli så i veckorna. Hinner inte rida idag ,så det blir bara lite kjel sen när hon ska in :) Ska fylla i min i-vals papper och fundera ut vad jag vill välja vilket jag itne vet än, och dom skulle redan varit inne.. usch! Sen ska mamma och jag iväg och kolla hur man gör på de jobbet jag ska ha , ska bli skönt med lite extra pengar :) efter det ska jag till Freddy som vanligt :) haha vi klara oss inte utan varandra en dag .. :) Imorgon slutar jag redan 11:15 så då blir det stallet och ridning :) Ska se om jag hinner göra något tidsinställt tills imorgon när jag är i skolan med,har ju låne telefon nu ,så kan inte blogg ifrån den ..

Juste ! Den nya familje medlemmen kommer här ;)


Foto: Tina Johansson , www.tillyhills.se


Lizzie heter hon och är en Australien Shepard.





Foto: Tina Johansson , www.tillyhills.se

Det här är vår andra hund ,som snart fyller hela 10 år. Henne har vi haft sen hon var valp :)
Hon heter Ozzie och är en Jack Russel .

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh va söta dom är !:)

2012-02-06 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback