Härligt med vinter

Hej! Idag har vi härligt väder här och jag har nyss varit ute och ridit Taiga i solen. Sofie min kusin har fotat lite så några av dem bilderna kommer nog upp här i kväll eller i morgon! Iggår släppte vi ju hästarna nere på ängen och här är några bilder på Tivo Lee som blev helt överlycklig. Igår visade han även upp att han är i en riktig trotsålder så nu gäller det att jag är stenhård med mina regler och vad han får och inte får göra. Märktes redan idag att han fick en tillsägelse igår. Nu ska jag skriva lite tidsinställda som kommer upp under morgon dagen. Ikväll är det ponnyakuten igen, ni missar väl inte det? Jag tycker fuxen med vita fläckar bara på ryggen är dö läcker. Även kul att dem har en unghäst med så man kan få lite tips! ha de gott tills vi hörs igen!
Galenhäst.se !
Såhär fin var taiga idag i sina nya saker ifrån hööks.
/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback