Kass uppdatering

Anledningen till den dåliga uppdateringen ifrån min sida är att vår data sagt upp sig, vi försöker fixa den och jag hoppas den ska reda till sig snart. Så det får blir tråkiga inlägg ifrån mobilen så länge. I förgår skrittade jag Taiga barbacka en liten runda bara för att känna hur hon kändes eftersom hon hade ont i magen kvällen innan. Hon var pigg och glad och traskade på bra i skogen. Tivo Lee fick sadel, träns och benlindor på sig sen gick vi en runda. Det gick bra som vanligt när allt väl satt där det skulle, tålamodet finns ju inte riktigt där hos honom än till att så still när man lindar benen. Spänna sadelgjorden är också något som är lite obehagligt men det kommer han bli van vid så småningom. Det är inget roligt väder här idag men tänkte gå upp och borsta lite på dem snart, eventuellt tar Taiga och jag en sväng i skogen . Vår nya design är på gång också och bör komma upp här dem närmsta dagarna, så håll utkik efter den! ( lägger in en bild från i somras, längtar tills det bli lite varmt igen!) / Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback