Mina mål i Februari.

Tänkte sätta upp lite mål inför varje månad så man har saker man ska jobba med.
Mål med Tivo Lee:
* Jag ska ha fått han att lyfta hovarna utan att han spänner sig varje gång.
* Han ska lyssna på mina kommandon bättre.
* Han ska ha haft sadel på sig lite fler gånger och även träns.
Mål med Taiga:
* Förbättrat konditionen, detta gör jag genom långa skrittrundor.
* Jag ska rida med lite mildare bett och med mer säte och ben så jag slipper dra henne i munnen.
Inga särskilt stora mål precis, men det är saker som måste fixas till och jag tar lite i taget. Man kan ju aldrig veta med en unghäst vad som behöver göras, det ändras från varje dag och man får ta det som det kommer!
En bild ifrån en träning i höstas.
/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback