Nya dojjor!

Usch den här dagen känns verkligen jätte jätte lååång. Jobbat mellan 8-16 , kom precis hem nu ska slänga i mig lite mat och ut ska ut i stallet . Mamma hade redan mockat , så  jag ska borsta Santina och Borina, för klockan sex kommer hovslagaren och Santina ska äntligen få skor igen :) Nu ska ridningen sättas igång riktigt igen ! Underbart.. Santina har ju stått nästan hela vintern , pga skadan hon hade . Så det ska bli riktigt skönt att komma igång nu , och det finns inget bättre än mjuka grusvägar nu på våren . Älskar älskar våår!

Santina gick också som en klocka hela sportlovet, red nog alla dagar utom 3 eller 4. För att ha stått och samlat på sig massa bus hela vintern så har det gått ovanligt bra . Hade ju Ironi med hela lovet , och red honom mån tis ons tors fre, det gick med jätte bra :) Tränade mycke galopp fattningar med honom , och få honom att gå lugnt och fint i galoppen utan att försöka sticka eller stressa, och visst gav det resultat bara på dem gångerna jag red.

Nu ska jag ner och äta och sen ut till hästarna !




Denna bilden älskar jag <3 Och den har Amanda tagit :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback