Ridning på schemat.

Hej! Idag är det ridning av Taiga , eventuell longering av Tivo lee och kalas som gäller. Tänkte rida Taiga på ängen idag med ett annat bett idag, dock inte något vanligt tränsbett för det är näst intill omöjligt att få kontakt med henne då. Men om jag nu rider med lite olika mildare bett så kanske hon börjar lyssna på mig med tiden så mitt mål är att kunna rida henne bra på ett vanligt träns bett. Jag ska jobba mycket med min sits så man slipper hålla henne i munnen så mycket! Om jag ska longera Tivo lee beror på hur halt det är ner för backen, vill inte ta risken att gå ned med han där om han slår omkull. Uppdatera mer närmjag ridit klart, nu ska jag upp till stallet!
/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback