Santina

Santina

2007-06-21

e: Fredriksbergs Esa (New forest)

u: Arnie ( Varmblod )

Santina är en blandras ponny mellan new forest och varmblod . Hon är maxad D-ponny av den lite grovare typen,fast just nu väldigt omuskald .pga skada tyvärr.. Hon är en positiv och framåt liten tjej som aldrig har något emot att jobba . Henne har jag haft i lite mer en fyra år . Då jag köpte henne som en liten liten bebis :) Det här var verkligen kärlek vid första ögonkastet vill jag lova. Hon är väldigt speciell ,en primadonna som e vädligt stoig . Men vi har en väldigt stark relation ,vi har varit med om rätt mycke saker tillsammans trots henne unga ålder. Jag kan nog säga att hon fortfarande är under "grund utbildningen" , då min tid går lite upp och ner. Men hon har gjort stora framsteg och jag tvivlar inte en sekund på att hon kommer bli en perfekt häst för mig. Jag har löshoppat henne upp till 1 m , och hon är riktigt duktig ,väldigt bra teknik ,och bjuder verkligen på sig själv. Haha hon är väldigt så att hon ska vara med överallt, är man ute står hon vid staketet och tittar o väntar på att hon ska få komma in.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback