Underbara djur

Ikväll behövde verkligen jag vara i stallet , mår mycket bättre nu efter att ha stått och myst med hästarna i två timmar. Tivo Lee var jätte duktig idag och lydde mig vad jag en sa, han stod även och sov när jag borstade honom. Taiga fäller något fruktansvärt, precis nu när snön kommit och det börjat bli svin kallt då passar hon på att börja göra sig av med päls! Har försökt förklara för henne att det nog är bäst om behåller den ett tag till, kylan skulle tydligen hålla i sig ett tag. Nu blir det plugg resten av kvällen, matte prov i morgon och glosor tills onsdag. Skönt att det börjar bli ljusare ute så man blir lite piggare, kan behövas! /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback