Vem är Linnea ?


Santina och Jag.

Ja jag heter Linnea som sagt , och fyller 17 år detta året . Jag går lärlings programmet med inrtikning barn och fritid. Jag jobbar alltså 3 dagar i veckan och går i skolan 2 . Denna linjen valde jag för att jag var vädligt skoltrött och ville komma bort lite ifrån skolan men ändå utbilda mej med något inom förskole/skol yrket. Så detta är en kanon grej , rekomendera verkligen . Min mamma köpte häst till mej innan jag ens föddes , så ja ni fattar ju hur det gick . Jag har aldrig varit "hästlös" och det här är ju verkligen mitt stora intresse . Jag har eget stall ,vilket jag är väldigt glad för .. Saknar bara ett ridhus..haha ;) Just nu är det rätt tomt i stallet emot vad det brukar vara . Jag har min Santina som ni snart ska få veta mer om . Mamma har sin Ex Borina.  Och så har vi en häst inhyrd Galathea , den Amanda ska rida lite nu framöver. Nu vet ni lite om mig! :)


/Linnea












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback