Dagens ridpass

Hej!

Red Taiga på ängen en stund idag, koncentrationen var väl inte på topp för någon av oss så det blev aldrig något riktigt lyckat resultat. Hon försökte hela tiden dra iväg och slappnade aldrig av så jag travade mest på lite volter och galopperade längsmed långsidorna. Något jag har märkt på sista tiden är att min sits blivit mycket bättre vilket gör stor skillnad på Taiga , jag vet inte vad som har hänt men nu sitter jag mycket mer i sadel och kan hålla om henne mycket bättre. Jag red mycket utan stigbyglar ett tag så det kan ju vara det som gett ett bra resultat!
Efter ridningen fick båda hästarna en rejäl genom borstning vilket var välbehövligt nu när dem rullar sig i all lera! Klippte taigas man , den blev väl sådär så jag får fixa till den i morgon med en nyare sax så blir det nog jätte bra!
Imorgon blir det antingen uteritt eller longering för Taigas del. Tivo lee och jag går nog ut och går en runda om jag hinner det med, har en del att göra i morgon!
(älskar denna bilden på lillkillen)
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback