Ingen ridning

Idag och i morgon kommer det bli lite dålig uppdaterin, jag gör ingenting med hästarna nu för jag går länge i skolan dessa två dagar så ridning hinns lixom inte med. Igår började jag ge dem lite B-vitamin som min tränare tyckte jag kunde ge Tivo lee , Taiga fick också lite jag tror det bara är bra nu när dem fäller och detta. Tivo lee hade lite tränings/växtvärk också så hon sa att antingen kunde jag smörja med lite linement eller massera lite där det är hårt. Jag tror jag masserar honom lite , det är ju bättre så han blir van vid sånt sen kommer man ju varrandra närmre ju mer tid man tillbringar tillsammans. Annars rullar det på, Taiga fäller som en galning det går knappt att ta på henne, man ser hemsk ut när man borstat henne!
I helgen blir det uteritt och en träning på ängen, hennes man måste klippas också och tivo lee ska tränas lite. / Amanda

Denna bilden är två år gammal nu , det är Tina som tagit den , tycker den är himla mysig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback