va...?

Hej! Idag red jag taiga en stund på ängen när jag kom hem, det var faktiskt inte blött så det gick att rida där! Först började jag med att bara skritta på långa tyglar och tränade lite på det där med att flytta sig för skänkeln som Taiga inte redigt greppar. Sen började vi trava lite och så kom det en bil på vägen och då flög hon iväg, sen var kocentrationen som bort blåst. Jag travade mycket och galopperade lite så hon skulle få springa lite men jag vågade ju inte släppa helt då det kan vara lite halt. Sen började hon med sina väldigt smidigt bus, och håll i er nu, hon STEGRADE tre gånger ! Min tjocka lilla Taiga, haha kul att se att även hon kan vara pigg. Denna helgen ska jag försöka rida av henne all överskottsenergi, i morgon blir det att rida en låång runda i skogen och på söndag tänkte jag rida på ängen igen innan vi åker på träning med Tivo lee ! Här kommer en mysig bild ifrån i sommras.

/ Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback